שלום רב,
אני עובדת במשרד
עו"ד קרוב לשנתיים,
השעות שלי היו מ - 11 עד 19:00,
לפני כ- חצי שנה מזכירה השנייה למשרד יצא לחופשת
לידה למשך כחצי שנה והשעות שלי השתנו ל9-17:00, כמו כן קיבלתי העלה בשכר בעקבות ניהול משרד ומפני היותי לבד, בתקופת הזמן הזה יצאתי ללמודים וכיום הפקידה הנוספת חזרה לשעות עבודתה, אך ביקשתי מהמנכל האם אפשר לשנות השעות, בהתחלה לקח זאת לא ברוח טובה, אך לאחר מכן הצעתי כי אני יעבוד פעמיים בשבוע מ11-19 ושלוש פעמיים בשבוע 9-17, הסכים בתנאי שיוריד את שעות משרתי לשלוש פעמיים בשבוע 6 שעות במקום 8 שעות, הסכמתי וכעבור שבוע, לקח אותי לשיחה והכין מכתב ובו: 1. התחלתי ללמוד לפני מס' חודשים בשעות אשר חופפות לשעות עבודתי במשרד 2. משום כל אין לי אפשרות לעבוד בשעות העבודה עליהם סוכמתי. 3. נוכח זאת הנני מודיעה כעת על התפטרותי מהעבודה 4. אבקש לשקול העסקתי על בסיס שעות עבודה כאשר שכרי יעמוד על ___ ש"ח
ואמר לי לחתום על מכתב זה, הוא מנסה תרתי משמע שאתפטר על מנת שלא יביא לי מכתב
פיטורין ושלא ישלם לי
פיצויים, אבקש לדעת האם זה תקין שאני מסכימה לשעות העבודה ולשכר שמבקש לתת ועדיין אומר ברגע שלא יתאים לי את בעצם מתפטרת כי יצאת ללימודים וזה לא מתאים למשרדי,
האם דבר זה תקין?? מה ניתן לעשות ? ואיזה חוק יש לכך?
תודה, מיטל