{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - מכתב פיטורין לאחר אישור רופא תעסוקתי לאי כשירות בעבודה
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
21/11/2021 21:41
עובדת כשליחה על רכב בחברת שליחויות כבר שנה וחצי.לפני 5 חודשים עברתי תאונת עבודה ונפגעתי בכל הצד הימני של הגב. הגשתי תביעה לביטוח לאומי ישבתי בחופשת מחלה כחודשיים וחצי.(ממתינה לוועדה רפואית).בביקור אצל האורתופד לאחר חודשיים במחלה המליץ הרופא לנסות לחזור בהדרגה לעבודתי. דברתי עם המעסיק שלי והסברתי לו ש אורתופד ממליץ לחזור בהדרגה והוא הסכים בתנאי שאקבע תור לרופא תעסוקתי ולפי קביעתו נוכל להמשיך בעבודה או לא. במהלך החודש הראשון לחזרתי לעבודה ניתנו לי משלוחים קלים שלא ממש השפיעו עלי לרעה וחודש אחרי נאלצתי לקחת משלוחים מעט יותר כבדים שדוב גרמו לי לכאבי תופת בגב העליון והתחתון ונאלצתי שוב לשבת כמה ימים בבית. לפני שבועיים היתה לי הבדיקה אצל הרופא התעסוקתי מבריקה פיזית של הרופא התעסוקתי ועיון בתיק הרפואי החליט הרופא התעסוקתי שאני לא יכולה להמשיך בעבודתי בכלל.
העברתי את המכתב למעסיק וביקשתי מימנו מיכתב פיטורין והוא אמר לי שהוא יהיה מוכן לשחרר לי מיכתב רק בתנאי שאני יכתוב לו מכתב התפטרות.לפני שביקשתי את המיכתב כמובן ששאלתי את הרופא התעסוקתי מה אני אמורה לעשות לאחר הגשת המכתב שלו למעסיק והוא אמר לי במפורש שהמעסיק צריך לתת לי מכתב פיטורים שאיתו אני אמורה לגשת ללשכת תעסוקה על מנת שיוכלו למצוא לי עבודה שמתאימה להגבלות שלי.
נכון להיום 10 ימים מיום המכתב של הרופא התעסוקתי ועד עכשיו המעסיק שלי לא מוכן למסור לי את המכתב ללא מכתב מצידי על זה שאני מתפטרת.
יש לציין שלא אני זו שבחרה להתפטר מהעבודה אלה אילוץ מרופא תעסוקתי שאני לא כשירה לעבודה הזו בכלל.
העם המעסיק חייב לתת לי את המיכתב פיטורים או שאני חייבת לכתוב מכתב התפטרות על מנת לקבל את המכתב פיטורין ? אודה מראש על תשובה שאדע מה לעשות.
העם במידה ואגש עם המכתב של הרופא תעסוקתי לביטוח לאומי להודיע שהמעסיק לא מוכן למסור לי מכתב כי אני לא מוכנה להתפטר תהיה לזה השלכה מסויימת?
שוב תודה מראש.רלי נקש.




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!