{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - עזרה בערעור על דחייה לגמול השתלמות
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
09/07/2021 19:53
שלום רב,
אני עובדת מדינה בדירוג המח׳ר, עשיתי קורס 60 שעות עריכה לשונית, את הקורס עשו יחד איתי חברות מביטוח לאומי שגם הן בדירוג המח״ר. כשסיימתי 400 שעות לגמול א׳ דחו את הקורס הזה בטענה שהקריטריון לקורס הוא לבוגרי 11+12 שנות לימוד ולא רק 12, ועלי לעשות קורס חדש. לחברות שלי מביטוח לאומי הוכר הקורס, והן קיבלו את הגמול. הגשתי ערעור והוחלט בערעור שלא להכיר לי את הקורס.
התכתבתי במייל עם הנציגות וטענתן היתה שנציג היושב בועדה של עובדי ביטוח לאומי פחות קשה מהנציג של עובדי מדינה. ואני צריכה לשלם את המחיר. התייעצתי עם עו׳ד לדיני עבודה ואמר לי לבקש את הפרוטוקול, בקשתי את פרוטוקול הוועדה ונאמר לי כי החלטת הוועדה זה הפרוטוקול, התעקשתי לקבל את הפרוטוקול ונשלח אלי פרוטוקול שנראה שמלאו אותו באותו הרגע, ללא משתתפי הוועדה וחתימות. אני רוצה להלחם על זכויותי לקבל את הגמול. שוחחה איתי נציגה של הוועדה שקודם שאלה אם אני מקליטה אותה ואמרתי שלא, לא הקלטתי… וחבל.
ואמרה שאם אמשיך להלחם חברות שלי יסבלו מזה ויורידו להן את הגמול. אשמח לעזרה מה לעשות בעניין, אני רוצה להחלם על זה. אם יש קריטריונים לקבלת הגמול הרי שהם תקפים לכל עובדי המח״ר ולא רק לעובדי מדינה.
אשמח לתשובות. תודה רבה




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!