{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - פנסית נכות
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
23/04/2021 09:46

שלום רב
אני מקבלת קצבת נכות מחברת הפנסיה שלי אך, לצערי,על פי המסלול הביטוחי הקודם שאליו השתייכתי ולא הנוכחי ולא הנוכחי.

כשערערתי בפני החברה על העובדה הזו טענה החברה שמדובר במצב רפואי קודם שכן חליתי במחלה בגיל 18, ולפני כשנתיים+ היא התקלחה מחדש ולאור זאת, החישוב של הקצבה נעשה לפי המסלול הביטוחי הקודם ולא הנוכחי בו צברתי פחות מ60 הפקדות.

טענתי היא שלא מדובר במצב רפואי קודם שכן כפי שאדם שחלה בסרטן לא עלינו החלים ואז חטף שוב את המחלה לא יתייחסו למחלה כמצב רפואי קודם, כך גם מחלה שעברה/היתה ברמיסיה במשך כ20 שנה ואז התפרצה מחדש אינה מצב רפואי קודם.

אשמח להארתכם האם אני צודקת ומחלה שלא היתה פעילה 20 שנה ואז ההתלקחה מחדש נחשבת מחלה קודמת/מצב רפואי קודם או שיש לי עילה לתביעת חברת הפנסיה שלי?

כמו כן, הסוכן שצירף אותי למסלול שנקרא עתיר שאירים עם ההפרשה הנמוכה יותר לפנסית נכות (37.5%) עשה זאת לאחר שהסברתי לו שאני בתהליכי גירושין ואני מבקשת לוותר על ההפרשה לטובת בן זוג, וזה, בטעות שלו ומבלי להסביר לי את השלכות, במקום לצרף אותי למסלול שנקרא משפחה עם ויתור על הפרשה לבן זוג (עם הפרשה של 75% לפנסית נכות). חשוב לי לציין כי במסמך ההנמקה לא פירט הסוכן את סיבת הצירוף למסלול זה.

האם יש לי עילה לתבוע את הסוכן שצירף אותי למסלול הביטוחי עם הפרשה נמוכה (37.5%) לפנסית נכות מבלי להסביר לי את ההשלכות ומבלי לפרט כאמור לעיל במסמך ההנמקה?

תודה




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!