{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - החזר כספי למעסיק בגין טעות של משאבי אנוש
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
26/11/2020 08:36
היני עובד במוסד ציבורי גדול.
לפני כחצי שנה עבדתי בתפקיד שהיקף משרתו עמד על 3/4 משרה. עברתי לתפקיד אחר באותו הארגון למשרה מלאה.
השכר הינו גלובלי להיקף המשרה וכל שעה מעבר להיקף המשרה נרשם כשעות נוספות.
כל התקופות עבדתי יותר מ-8 שעות יומיות (היקף משרה מלאה בארגון שלי שווה ל-8 שעות יומיות).
מה שבעצם קרה במשך חצי שנה קיבלתי שכר של 100 היקף משרה + שעתיים כל יום (לכאורה השלמה של 75 אחוז משרה).
מכל העניין הזה יצא מצב שאני חייב חזרה לארגון שלי 180 שעות עבודה.
האם המעסיק שלי יכול לדרוש זאת ממני?
במקרה כזה מי אמור לספוג את הטעות?
מה ההתנהלות שלי כעובד צריכה להיות עבור מצב כזה?




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!