{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - היערכות חכמה ללידה
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
10/09/2020 23:27
היי אשמח להכוונה וייעוץ : אני בשבוע 32 כרגע, מורה לחינוך גופני בחינוך מיוחד (ללא קביעות, אחרי שנת סטאז') ובמקביל עצמאית (מאמנת), סה"כ מרגישה טוב למעט כאבי גב שמתעצמים ככל שההריון מתקדם, הבטן שלי מאוד גדולה ואני נמוכה.

בעבודה שלי במשרד החינוך אני עובדת עם ילדים עם צרכים מיוחדים והם נוטים להתפרצויות אלימות ואני חשופה למכות בבטן, אין לי דרך למנוע את זה ולהגן על עצמי וכל יום שלי שם כולל לפחות מספר ארועים בו הם מצליחים לגעת לי בבטן (בעוצמות שונות), זה ביחד עם החשש מהדבקות בקורונה לקראת לידה ממש מכניס אותי לחרדות וכל הגוף שלי מתכווץ כשאני שם.

אני צפויה ללדת ב6.11 כרגע כבר ניצלתי כמעט את כל ימי המחלה שלי (נשארו 1-2) , בעבודה שלי כעצמאית אני יכולה לעשות התאמות ולהמשיך אבל בבית ספר זה מרגיש לי בלתי אפשרי מבחינה פיזית ונפשית.

אשמח למידע והמלצות איזה אופציות עומדות בפניי:
לגבי שמירת הריון - מה הסיכוי שיאשרו לי על רקע סביבת עבודה מסוכנת? האם אני זקוקה לאישור מרופאת הנשים שלי או מרופא תעסוקתי? האם אני מחוייבת לדבר על זה עם המעסיק לפני? כשדיברתי עם המנהלת על החששות שלי ממכות בבטן היא אמרה לי שאין לה פתרון בשבילי ואנחנו לא בקשר כל כך טוב. האם אני יכולה לקבל שמירת הריון במקום עבודתי כשכירה ובמקביל להמשיך לעבוד כעצמאית?

או שעליי להפסיק לעבוד לחלוטין? האם ביטוח לאומי במידה ומאשר לי השמירה משלם לי גם על ההכנסות שהפסדתי בתור עצמאית? והאם אני יכולה לבקש מהרופא שלי לכתוב לי את השמירה מתאריך מסויים או שזה מהרגע שהייתי אצלו ? חושבת לנצל את ימי המחלה ולספוג כמה ימים ללא תשלום ולנסות להוציא שמירת הריון לחודש האחרון בשביל להפסיד כמה שפחות בתור עצמאית.

*אם יש אופציה נוספת שיכולה לסייע לי כמה שפחות להפסדים כלכליים אשמח לשמוע...




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!