{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - היתר לפיטורים
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
13/08/2020 11:55
אני עובדת כמאבטחת במתקן מסוים תחת חברת השמה כבר 4.5 שנים.
במהלך חודש מאי הייתי אמורה לעבור רענון נשק וסמכויות ורענון זה נדחה(לא סופקה סיבה) לתאריך באמצע חודש יוני,
לפני כחודשיים וחצי (בתחילת חודש יוני) נתבשרתי על היותי הרה (ב'ה) וכיומים לאחר מכן דיווחתי לממונה עלי (קצין מתקן). מאותו יום עד ליום שלפני הריענון לא נעשה דבר, וביום שלפני הריענון הודיע לי הממונה עלי כי איני יכולה לעבור את הרענון וכנל לגבי סמכויות וזאת בהנחיית הגוף שמבצע את הרענונים.
בשלב זה החזקתי בסמכות עד לסוף חודש יוני, בהגיע סופו, נמסר לי כי ישנה הארכה על לאמצע יולי, ובינתיים שום דבר לא התקדם עם הודעתי על היותי הרה. בתום תוקף ההארכה התחיל קצר תקשורתי והייתי צריכה להישאר עם אצבע על הדופק כל יום לגבי היום הבא, אם אני מגיעה לעבודה או לא. לקראת סוף החודש אחרי טרטור, הפנייה עלתה מעלה לגורמים בכירים יותר. בשיחה הראשונה עם אותו גורם הובהר לי שאיני יכולה להמשיך לעבוד באותו מתקן וכי אדרש לשנות שיבוץ, הסכמתי לשמוע אודות שיבוץ אבל כל השיבוצים האחרים גררו הורדה בשכר השעתי ולכך סירבתי. מיד לאחר הסירוב המעסיק הגיש בקשה למשרד העבודה לפגיעה בהיקף משרה\ שכר. במקביל קיבלתי אישור להמשיך להגיע למקום עבודתי לביצוע עבודות משרדיות וכך אני עושה עד היום.
המעסיק הגיש בקשה ובפרטיה מידע כוזב אודות היתנהלותי והתנהלות החברה, לדוגמא נמסר שאני בחרתי לדחות את הריענון בפעם הראשונה מסיבות אישיות , או כי הודעתי יום לפני הגשת הבקשה אודות היותי הרה.

היום קיבלתי פניה ממשרד העבודה והרווחה, מחוקר חביב שביקש תגובתי למספר שאלות, ביקשתי להיענות בכתב על מנת לא להוציא דברים מהקשרם (כל שיחה שעולה בנושא מלחיצה אותי ממש), ונמסר לי שעלי להשיב לשאלות בשיחת הטלפון, כששאלתי אם מותר לי להיות מיוצגת ע'י ועד\עו''ד\או אפילו בעלי נאמר לי כי זה חסר חשיבות ואין מקום למענה כתוב או ליצוג, וכי אין משקל לטענות בסוגיות מסוג זה.

אני אובדת עצות וכבר ממש מפחדת לפגוע במהלך ההריון בעקבות הלחצים המופעלים מהגורמים המוזכרים לעיל.

מה דעתכם והמלצתכם?




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!