{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - צריכה עורך דין
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
09/08/2020 12:30
שלום לכולם,
אני עובדת במסעדה מסויימת כבר תשעה חודשים. במהלך תשעת החודשים הללו קודמתי לאחמ"שית ולפיכך העלו לי את השכר וסיכמנו על שכר גלובלי יומי, כלומר- לא משנה לכמה שעות אני מגיעה באותו היום השכר שלי הוא אותו השכר.
המקום בו אני עובדת לא נפגע במהלך הקורונה, לפחות לא מבחינה כספית (הרי אני סופרת קופה ורואה את הסכום היומי שנכנס לעסק), להפך- ההרגשה היא שהעבודה אפילו גדלה עקב התחלה של משלוחים שהמסעדה מספקת.
נוצר מצב שהמעסיקים שלי החליטו שמעכשיו עד לתקופה לא מוגבלת, האחמשים בינינו יקבלו בין משמרת אחת לשתיים של אחמ"ש ובשאר המשמרות נשובץ בתור קופאי/טבח על שכר מופחת בהרבה !! (הבדל של כמעט עשרה שקלים לשעה).
יותר מזה, הם החליטו על קפסולות בעבודה(על מנת למנוע בידוד של כל חברי הצוות) ואנו מוכרחים לעבוד בכל יום שיבחרו (כולל שישי שבת) ואם לא נסכים לכך לא נשובץ בכלל לעבודה עד שהתקופה הזו תגמר (מי יודע מתי). כלומר, זה שהסכמתי לעבוד בכל יום ובכל שעה בשבוע למעט יום שישי לא הספיק למעסיקים שלי.
היום נוכחתי לדעת שלאחר ששהיתי בבידוד בתקופה האחרונה, פורסם סידור העבודה כאשר אני משובצת אך ורק בתור קופאית (משמרת קצרה שיכולים להגיד לך ללכת מתי שכבר לא צריכים אותך) ועוד 2 משמרות סטנד ביי (על אותו עיקרון של קופאית רק ששם יכולים לקרוא לך מהבית בכל שלב ובמידה ולא קראו בזבזת יום שלם בזמינות לעבודה).
רציתי לדעת אם למרות הוותק המועט (פחות משנה) אני זכאית להתפטר כדין מפוטר ולקבל פיצוי ואם בטיפול עורך דין יגיעו לי פיצויים נוספים.
ההרגשה היא שמנצלים את זה שאנשים מחפשים לעבוד בכל מחיר ושעכשיו הם יכולים לשלם פחות.

אשמח למענה, ובמידה וטיפול עורך דין יכול לעזור, אשמח לקדם תהליכים עם עורך דין שמתמחה בעניין.




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!