{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - רופא מומחה בבית חולים
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
05/05/2020 15:36
שלום,

אני עובד כרופא מומחה בבית חולים מסוים ובמסגרת תפקידי אני מבצע גם כוננויות שמהוות מרכיב משמעותי מגובה המשכורת שאני מקבל כל חודש. אני עובד שכיר מן הסתם.

כבר מזה כמה שנים שמספר הכוננויות שביצעתי היה קבוע וגבוה יחסית משל שאר הרופאים שכן לעומתם, נושא הכוננויות אינו מוסדר אצלי בשכר באופן גלובלי, ולפיכך כמות הכוננויות שאני מבצע בכל חודש משפיע מאוד על שכרי. כך היה המצב במשך מספר שנים ואף אדם לא התלונן על המצב ובכלל זה על עבודתי.

עם זאת, לאחרונה יצאה החלטה להשוות את מספר הכוננויות של כל הרופאים. במצב זה היחיד שמושפע מן המהלך הוא אני, כאשר אני הולך לספוג נזק של כמה אלפים בעקבות זאת. התלוננתי על כך לממונים עליי והם בתגובה הציעו להסדיר את נושא הכוננויות בשכר הגלובלי, אך השכר שאקבל עבור הכוננויות הוא עבור מספר הכוננויות החדש שנקבע בהחלטה האמורה.

כלומר, הנושא אכן יהיה מוסדר בשכר אך הסכום שאקבל עבורו הינו נמוך באופן מהותי בהשוואה לסכום שקיבלתי בעבר – מדובר בהרעת תנאים משמעותית (קיצוץ של כ60%). כעת אני מוזמן לפגישה אצל הממונה לצורך הסדרת הבעיה. אני רוצה לציין שהדבר היחיד שאני רוצה לקבל מן הממונה זה את מספר הכונניות הישן, או לחילופין את הסכום עבור מספר הכוננויות שקיבלתי במשך מספר שנים. אינני מבקש דבר מעבר למרות שכעיקרון שכרי אמור להיות יותר גבוה בהרבה, שכן למרות העובדה שהפכתי למומחה ואף קבלתי שנים בסטאג', השכר שאני מקבל נשאר קבוע. כמו כן, הסכום שקבלתי עבור כוננות מסוימת היה סכום קבוע של כוננות יום חול אפילו אם ביצעתי את הכוננות ביום שבת או חג.

אם כן, אני רוצה לשאול מספר שאלות לפני הפגישה: ראשית, האם מדובר בהרעת תנאים משמעותית שמהווה עילה להתפטרות כדין מפוטר.

שנית, האם אי הסכמתי להצעה האמורה ורצוני לקבל את הסכום שקיבלתי במשך שנים מהווה דרישה בחוסר תום לב.

שלישית, האם אני רשאי לבקש מן הממונה סיכום כתוב ממנו של פרוטוקול הפגישה בינינו, שיכלול את הנימוקים שביססו את ההחלטה לפגוע בשכרי.

תודה מראש!




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!