{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - התייעצות בנושא חשוב
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
11/12/2019 11:00
שני עובדים החלו לקיים מערת יחסים בעבודה, ולאחר כמה ימים שהיו במשמרות משותפות, נקראו לשיחה עם המנהל, כל אחד בנפרד, ונאמר להם שהופץ בקרב ההנהלה מייל עם סרטון שלהם מפגינים חיבה בזמן העובדה אופן שלא הולם את התפקיד, ולטענתם מול לקוחות.

מאז, ישנן הערות ונזיפות חוזרות ונשנות ממונים עליהם וממנהלים שלא עובדים איתם, עובדים ממחלקות אחרות, על אף שאין ביניהם שום קרבה פיזית.

לדוגמה, במשמרת עמוסה בה כל אחד עסק בענייניו, אחראי משמרת דרש מהם להתרחק אחד מהשני בשם מנהל הקבלה, וטען שהוא צופה במצלמות והרים אליו טלפון. משיחה עם המנהל התגלה שהאחראי משמרת שיקר ונזף שלא בצדק.

בסיטואציה אחרת, בעת שיחה עם מנהלת מחלקה אחרת, עלתה "עצה ידידותית" בקשר ליחסים שלהם, ואלו נדהמו לגלות שיודעים על הקשר שלהם והתעמתו איתה בדבר השמועה והרכילות שעולה עליהם בכל פעם ועל טענות לא מוצדקות ואפילו מפלות- היא בתגובה, טענה שעובד אחר אשר מחבק ומנשק עובדות ועובדים מול לקוחות, נקרא "הומני" ולכן לא נקרא לשיחה על התנהגות לא ראויה, ואילו שניים הנמצאים במערכת יחסים נותנים "Juice" לרכילות, וככה העולם עובד, ואין למנוע את זה.

בעוד מקרה, סגן מנהל במחלקה נפרדת, אשר תפקד כמנהל תורן, נתבשר כי העובדת יצאה באמצע המשמרת- (באישור הממונה עלייה) ממקום העבודה אל רכבו של אותו עובד. לאחר שהתעכבה, התנצלה והסבירה שהלכה להתפנות. בתגובה ענה לה שדאג כי חשש שאותו עובד (בן מיעןט) יחטוף אותה, ולא ידע מאיזה שירותים היא חזרה. המקרה הגיע לידיעתו של המנהל של אותם עובדים, ולפי טענתו ננקטו צעדי משמעותיים נגד אותו סגן מנהל, אך בפועל לא התבצע דבר למעט שיחה אישית ביניהם.

שאלתי היא- האם הפצה של סרטון של עובדים בקרב כל ההנהלה, ולא אל הגורמים הרלוונטיים, הוא חוקי ואפשרי?

ומה אותם עובדים יכולים לעשות על מנת להוכיח יחס מפלה והתעמרות בעבודה?




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!