{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - צריכה לפרוק
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
04/12/2019 10:13
אני עובדת כבר 4 וחצי שנים במקום העבודה שלי. כן אומרים לי שמעריכים אותי ועד לפני שנה מאוד אהבתי את מקום העבודה שלי שבא לקראתי המון במהלך התואר.
לפני שנה נכנס אפס מאופס עם זין קטן והפך ומנהל התפעול שלנו. בהתחלה זה לא השפיע עלי אבל עם הזמן הזבל הזה התחיל להיות אחראי על יותר ויותר דברים שנוגעים בי כולל המנהלת שלי בפועל שכפופה לו.

לפני כמה חודשים התחלתי לעבוד מהבית בשעות הערב (החל מ6) בידיעה ברורה שאני הולכת לחפש עוד עבודה (זה גם נאמר עי המנהלת שלי בשיחה מוקלטת שעכשיו אוכל לחפש עוד עבודה) כשמצאתי עוד עבודה דאגתי לעדכן את כולם שאני הולכת לעבוד בעוד עבודה כולל את הסמנכל של החברה שאיתו יש לי לרוב שיח טוב , את האפס המאופס מנהל התפעול ואת המנהלת שלי.
היום התחלתי את העבודה החדשה (שמשלמת הרבה יותר טוב אבל זה רק 4 שעות ביום) ולפני כמה ימים קיבלתי מייל שיש הדרכה מחר בשעה 8 וחצי בבוקר שהיא חובה.

שלחתי מייל מייד שלא אוכל להגיע, והמנהל תפעול הגאון כתב לי שאגיע לשעה ואלך (מה לסמן וי.?) השבתי שוב שאני לא אוכל להגיע.

לאחר מכן ראיתי שבמקום העבודה החדש מתחילים במקרה ביום שלישי בשעה 10 וחצי ושאלתי אם יהיה בסדר שאאחר.

הודעתי במייל שכנראה כן אוכל להגיע. ואז ראיתי בווצאפ שהמנהלת שלי מודיעה שזה מחר. ולאחר בדיקה במייל זה באמת מחר ולא בשלישי. התקשרתי אליה ואמרתי לה שאין מה לעשות אני לא אוכל להגיע ועכשיו צריך למצוא פיתרון. שאלתי אם תוכל להקליט לי (כי היא מתעקשת שזו הדרכה ממש ממש חשובה) וכשאוכל אגיע למשרדים ומישהו שם יעביר לי את זה.

היא אמרה שתנסה להקליט אבל לא מבטיחה שזה יעזור ולהביא מישהו שיעביר במיוחד בשבילי זה עולה כסף וכנראה לא ראלי ורק שיהיו עובדים חדשים יביאו.

לפני שהתקשרתי אליה דיברתי עם חברה שלי מהעבודה ושאלתי אם היא תוכל להקליט לי. היא הלכה למנהל תפעול ושאלה אם זה יהיה בסדר והוא הודיע לה שאם לא אגיע אני "אהיה בבעיה גדולה איתם"
עכשיו זה מקום עבודה שכבר כמה חודשים אני עובדת בו יום יום מהבית בלי שום יום מנוחה.

מקום שמשלם לי הרבה מתחת למינימום בסופי שבוע.
ומקום שידע מראש שאני אעבוד בעוד עבודה
אני פשוט עצבנית על הזילזול שלהם, כי הוא מצפה שהוא יגיד לי לקפוץ ואני אשאל לאיזה גובה.

אם כל כך חשוב לך שאגיע למה אתה לא מתאם איתי זמן שיהיה לי נוח להגיע? אם ההדרכה הזו כל כך חשובה למה אתה מודיע עליה שבוע מראש?

ולמה אתה אפס מאופס עם זין קטן שקיבל תפקיד ניהולי וזה עלה לך למוח?

אגב אותו בחור כשעברתי דירה והודעתי שלא אוכל לעבוד כי לא יהיה לי אינטרנט פשוט החליט שאני צריכה למצוא מחליף או לעבוד עם האינטרנט של הנייד של העבודה . וכשמצאתי מישהו שהסכים להחליף אותי הוא שלל אותו על הסף.

זה מפגר לעזוב בגלל מישהו אחד שמאמלל אותך כי מישהו כזה יכול להיות בכל מקום אחר, אבל מצאתי את עצמי פשוט מתעבת אותו ושונאת אותו בכל מעודי מה שמעולם לא קרה לי ובטח שלא עם מנהל שלי




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!