{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - צריכה את העזרה של העורך דין
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
26/11/2019 07:57
שלום רב,
אני אבודה וממש זקוקה לעזרה של עורך דין שנלחם למען האמת. אני בהריון בחודש שמיני. עובדת בחברה יותר מחצי שנה עם חוזה פתוח ללא זמן קצוב. לפני שבועיים קיבלתי בלי שום רקע מכתב זימון לשימוע ויום וחצי לאחר מכן בשימוע אמרו לי ששוקלים לפטר אותי עקב קיצוצים בחברה. כמה ימים לאחר מכן קיבלתי מכתב פיטורים עם תאריך סופי של סיום העסקה בעוד חודש. במקביל נשלחו מסמכים למשרד התמת ע"מ לקבל היתר. כלומר נכון לתאריך קבלת מכתב פיטורים לא היה בידיו של מעסיק היתר לפטר אותי. מתאריך סיום העסקה אהיה סה"כ חודש וחצי לפני הלידה וברור שלא אוכל למצוא עבודה ולפרנס את המשפחה.
קיבלתי המלצה לעורכת דין לדיני עבודה אבל היא רק על ייעוץ דרשה 1000 ש"ח. אני צריכה שיגידו לי האם המקרה שלי אבוד או שיש על מה לדבר כהתחלה בלי לשלם סכומים גדולים מכיוון שעוד שבועיים נשארת בלי עבודה וכל שקל חשוב לי. אני מחפשת מישהי/ו שמוכן לעזור לי להלחם על הצדק ולא ידרוש ממני סכומים מטורפים רק על הייעוץ. אני צריכה לדעת האם יש על מה להילחם או לוותר? האם מקרה שלי אבוד?
לצורך העניין במחלקה שלי ישנן עוד 2 בנות במקצוע שלית ויום לפני קבלת מכתב שימוע מנהלת הגיעה למשרד ושאלה אותי מה תאריך לידה משוער והאם תכננתי לקחת חופשי מחלה מרוכזים לפני. מה שיכול להעיד על כך ששיקול שלה היה לפטר אותי דווקא בגלל שאני חודשיים לפני לידה ואם היא תפטר מישהי אחרת תישאר עם עובדת אחת במקום שתיים (כי אני אהיה בחופשת לידה חצי שנה). האם זאת הוכחה מספיק טובה על כך שהשקול שלה לפיטורים היו הריון וחופשת לידה שלי?

אודה על כל עזרה!




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!