{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - לחץ נפשי מטורף בעבודה
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
31/03/2019 12:12
שבוע טוב,
אני עובד בחברה טכנולוגית אמריקאית במהלך השנה האחרונה, העבודה עם לחץ גבוה מאוד ודרישה לשעות מרובות עם לילות ולעיתים גם בסופי שבוע וחגים.
אני משתדל לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ויש לי הספק טוב וגם פידבקים חיובים ממספר לקוחות וממשקים בתוך הארגון אבל המנהלים כל הזמן מתלוננים שאני לא טוב מספיק והם רוצים עבודה זריזה עם הספק גבוה יותר, אני מרגיש שהם רוצים להתיש אותי כדי להביא עובד צעיר ואולי בשכר נמוך יותר.
כתוצאה מהלחץ הנפשי הוחמרה מחלה שהייתה רדומה אצלי כ 20 שנים, ההחמרה מורגשת בגב ובגפיים עם קושי בהליכה ופתאום הופיע גם לחץ דם שלא היה מעולם והוא הגיע לרמות מסוכנות 180/95.

התחלתי מידית לטפל בלחץ דם עם מספר כדורים ועדיין מנסה להסתיר את עניין של הקושי בהליכה בעבודה, הגשתי מסמכים רפואיים למשרד הרישוי והוכרתי כנכה וקיבלתי אישור לתו חנייה לנכה – כל זה במהלך 4~ חודשים האחרונים ואני מאמין שיש קשר הדוק בין סביבת העבודה למצב הבריאותי עקב הלחץ הנפשי.
אני נשוי עם ילדים קטנים וכמו רבים יש משכנתה ותשלומים גבוהים, קשה לי מאוד להרים ידיים ולעזוב אני מרגיש כלוא וחייב למצוא פתרון מהר .

חשוב לי להמשיך לעבוד בארגון, במקביל אני מנסה למצוא משרה שתתאים לכישוריי אבל אין משהו אחר בשלב זה, לא סיפרתי את העניין הבריאותי בקרב חברי לעבודה ולא למנהלי אבל החלטתי שאני אפתח את הנושא בקרוב.

האם יש עורך דין בתחום דיני עבודה שאוכל להתייעץ אתו ואף ילווה אותי במידה ויהיה מקום להגשת כתב תביעה מול הארגון בו אני עובד או דרישה להפחית את העומס ממני בתקופה הקרובה בגלל ההחמרה של המצב הבריאותי לפני שזה יגיע למכתב פיטורים ?

תודה אריאל




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!