{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - שאלה בדיני עבודה לעורך הדין
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
17/01/2019 08:48
שלום

שואלת עבור חברה ברשותכם,

היא עובדת במשרד כ6 שנים, לפני כחודש הודיעה לבוס שלה שעליה לעבור ניתוח (שנדחה מספר שנים אך לא היה ניתן לדחותו יותר), היא הודיעה 3 שבועות מראש ברגע שידעה את התאריך המדוייק.כשהודיעה לבוס הוא לא אהב את זה וביקש ממנה לדחות , היא התייעצה עם המנתח שאמר בפירוש שלא ניתן לדחות מעבר לתאריך בתחילת ינואר. מרגע ההודעה על הניתוח הבוס פנה אליה בצורה מזלזלת ואמר לה בפירוש שזה ייפגע בה, יפגע בקידום שלה ובבונוס, הקניט אותה על אופן הניהול שלה וכו'.

לאחר הניתוח הומלץ לה לנוח בבית במשך שבועיים ולכן הודיעה כי לוקחת חופשת מחלה, הבוס שלח לה משימות לטיפול למייל האישי בזמן המחלה וביקש שתטפל בהן. בנוסף לפני הניתוח היא דאגה לסגור פינות בכל מה שצריך וקיבלה שיחה מהבוס שמאוד לא מרוצה מכך ושהפילה עליו הכל ( היא ביררה את התלונות הספציפיות שאמר שעלו מהעובדים מול העובדים והתברר שהבוס סילף דברים שהם לא אמרו כלל) כרגע לאוק כל זאת היא פגועה מאוד וחושבת להתפטר, האם זה חוקי כל ההתנהלות הזו? האם יש מקום לפנות לבי"ד לענייני עבודה ויוכלו לסייע לה באיזה עניין שקשור לפיטורי בכל הנוגע לזכויות המגיעות לה עפ"י חוק?

אציין שטרם ההודעה לניתוח, הקשר בינה לבין הבוס היה טוב, היא אוהבת מאוד את מקום עבודתה ולולא כל האירועים שהתרחשו כלפיה לאחרונה לא הייתה שוקלת להתפטר.

תודה רבה מראש




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!