{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - יש כאן בעיה חוקית?
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
18/11/2018 09:22
היי, אני עובדת במקום העבודה דרך חברת כ"א. כשהנציגת כ"א הציעה לי את העבודה ציינתי בפניה שיש לי אילוצים רפואיים שיצריכו ממני לפעמים לעבוד ימים קצרים (5-6 שעות) ומדי פעם לקחת יום חופש.
הסברתי לה שאני לא יכולה ולא מתכוונת לוותר על זה ושאני לא הולכת להתחנן בשביל זה מהמעסיק או לנהל ויכוחים עם מקום העבודה וביקשתי ממנה שתוודא מולם שזה מתאים להם. אני חושבת שלפחות 5 פעמים הבהרתי לה את זה ושאלתי אם בדקה איתם וכל פעם אמרה לי שהיא בדקה ואין להם בעיה.
עכשיו אני שם חודש ונראה שאין להם מושג מזה... עשו לי פרצוף על יום שאני צריכה לצאת מוקדם,ימי חופש נראה שלא יתנו בקלות ויש סיכוי שיסרבו, אני לא אוותר או אדחה את מה שיש לי, שוב מצב רפואי, וגם לא רוצה כל פעם מחדש להתחיל לעשות מלחמות כי העצבים לא טובים לי...
בנוסף יש עוד דברים שהנציגת כ"א לא נתנה איתם שקיפות מלאה, למשל, היא אמרה לי שלאחר 7 חודשים אני הופכת לעובדת מן המניין ונתנה לי תחושה של מקום עבודה קבוע.
כעת הסתבר לי שלאחר 7 חודשים אני הופכת לעובדת זמנית כאשר בכל שנה אפשר לפטר אותי, כלומר בעוד חצי שנה אהפוך לעובדת זמנית של שנה עד 4 שנים לכל היותר.
אני מרגישה שהייתה כאן סוג של עבודה בעיניים כדי לגרום לי להסכים לתפקיד, אם היה בפני את כל המידע לרבות ההתנהלות לגבי אילוצים הייתי מסרבת מלכתחילה.
יש משהו לעשות עם זה?




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!