שלום רב, אני עובדת בתור מנהלת משרד כ-שנה וחצי, ימי העבודה שלי הם מראשון עד חמישי. שעות העבודה הן מ 08:00-17:30, לפי מה שהסבירו לי אני אמורה לקבל על כל דקה מעבר ל-9 שעות (ברוטו) מה שאומר שעל כל יום כזה אני אמורה לקבל חצי שעה נוספת, כשפניתי למעסיק הוא אמר לי שהמשרה שלי מוגדרת כ-9.5 שעות ולכן לא מגיעות לי שעות נוספות. אני רוצה בבקשה לדעת אם מה שהוא אומר זה נכון וחוקי? וגם אם במידה והצדק עימי אני יכולה לדרוש לקבל את כל השעות הנוספות רטרו. תודה מראש, נועה.