{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - תלושי שכ רמודפסים!?
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
19/07/2018 13:50
היי!
אני עוזר הוראה במוסד אקדמי ויש שאלה שמטרידה אותי.

בשנתיים האחרונות מאז תחילת עבודתי, אני מקבל כל הזמן תלושי משכורת מודפסים (או בדואר או מהמזכירה של הדיקן).
התלושי משכורת הללו מודפסים על שני עמודים ומגיעים במעטפה.

יש אינספור עובדים, חברי סגל אקדמי ומנהלי וכו'.

זו שאלתי:
אני רוצה להציע למוסד הצעה: להפסיק להדפיס על נייר תלושי משכורת ולהתחיל לשלוח את התלושים במייל (למי שניתן) - לדעתי, בגלל שגם ככה כולם משתמשים במיילים, זה נוח יותר, חוסך כסף ומשאבים ובעיקר ירוק יותר.

האם ישנה חובה חוקית להדפיס על דף נייר את התלוש? האם מקום עבודה יכול פשוט לשלוח את התלוש שכר במייל? מי עובד עם דפים בימנו..

תודה!




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!