עבדתי בחברה של סיעוד קשישים
כשנתחלתי את עבודתי לא היו לי כל המסמכים הדרושים(אישור רופא,מסמך המאשר ניהול חשבון וטופס 101)
אציין גם שכלפניי כ4/5 חודשים עבדתי בחברה וכבר אז דאגתי לאישור רופא חשבון בנק וטופס 101... הייתי בהפסקה וחזרתי ועכשיו מבחינתם בגלל שאין את הטפסים הדרושים אני לא נחשבת כעובדת מן המניין ומבחינתם הם לא חייבים לשלם לי משכורת על הימים שעבדתי יש לי כאן עילה לתביעה
והאם ברגע שהם ציינו בפניי שכל עוד אין את הטפסים הדרושים אני לא יכולה להיחשב כעובדת במערכת ועדיין שלחו אותי לעבוד אצל הקשישים האם האשמה היא כולה שלי?