היי אשמח להתייעצות, הכרטיס עובד שלי נאבד ודיווחתי על כך מיד.
נאמר לי כי עד שיגיע כרטיס חדש חישוב השעות יהיה ידני, במשך כחודשיים בערך קיבלתי משכורת שחושבה באופן ידני.
כאשר הגיע כרטיס חדש לא עידכנו אותי ולכן חשבתי שחישוב השעות שלי ימשיך להיות ידני כשהיה במשך הזמן בו לא היה לי כרטיס.
ב11.04 כשהמשכורת עוד לא נכנסה הבנתי שישנה בעיה ופניתי למנהל, שרק אז העיר בפני שזה מפני שלא דיווחתי על השעות בכרטיס (שלא ידעתי על קיומו כלל) .
אמרו שהמקרה יטופל ואקבל את המשכורת בצ'ק, אך עד כה עברו מס' ימים משהבאתי לידעתו של המעסיק כי לא קיבלתי משכורת והמקרה עודנו טופל.