שלום, מעסיק ראשון הפקיד במשך 4שנים 750ש"ח כל חודש. מעסיק שני היה אמור להפקיד 600 ש"ח במשך שנתיים נוספות. מסיבות שונות לא הופקדו הכספים לקה"ש ואנחנו מגיעים להסדר.
1. האם עדיף לקבל צ'ק מזומן או שהמעסיק יפקיד את הכספים לקרן? הבנתי נכון שעל מזומן אצטרך לשלם מס ועל הפקדה לקהש לא אשלם מס?
2. איך אני מחשבת את הריבית דריבית המופסדת, כאשר ברור לי שהמעסיק השני היה צריך להפקיד 600ש"ח כפול 24 חודשים ושאחוז התשואה השנתית בקרן שלי הוא כ- 9%.
תודה מראש.