לבעלי היה דרך העבודה ביטוח קולקטיב. ביטוחים אלו בוטלו מיום 31.12.17.
קיבלנו אופציה דרך חברת הביטוח להמשיך את הביטוח הסיעודי בסכום x.
לאחר מספר ימים ראיתי כי חייבו את כרטיס האשראי שלי בסכום הגבוה מx.
פניתי לחברת הביטוח בבקשה להסבר, נאמר לי שיחזרו אליי תוך 3 ימי עסקים עם מענה. אכן חזרו אליי וציינו שהדבר עדיין בבדיקה ויש לשמוע את השיחה שנערכה אם הנציג מטעם.
עוד ביום 28.02.18 אמרתי לנציגה שאני מבקשת לבטל את הפוליסה ולקבל את כספי בחזרה בטענה שזה לא מה שסוכם עמי.
גם היום חזרתי על בקשתי כאמור.
ביקשה עוד מספר ימים לבדוק את הנושא, תחילה סרבתי מאחר ויעברו מגבלת 14 הימים מעת הפקת הפוליסה (20.02.18), לצורך קבלת ההחזר על חוק הגנת הצרכן.
לטענת המוקדנית ניתן לבטל פוליסה עד 60 יום מעת הפקתה, אך מאחר שהפוליסה בתוקף מיום 01.01.18 עברו 60 ימים ולא בטוח שאהיה זכאית לקבל את התשלום שגבו ממני בעת ביטול העיסקה. היא כן יכולה לנסות לבדוק את הנושא.
ואמרה שתחזור אליי מחר עם תשובה.
שאלתי היא: מה החוק אומר לעניין האמור - האם אני זכאית לקבל את כספי בחזרה בהמשך להודעתי כי ביקשתי לבטל את הפוליסה בטענה שזה לא מה שסוכם עימי?
ואלו מבין התאריכים הוא הקובע לעצם ביטול הפוליסה.