פורטל זכויות העובדים צ'אט לייעוץ משפטי בווטסאפ
הוספת תגובה
×
x

ייעוץ אישי בצ'אט בוט המתקדם שלנו
כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - ביטוח סיעודי קולקטיבי
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
05/03/2018 21:09
שלום, אודה למענה וסליחה מראש על האורך.

לבעלי היה דרך העבודה ביטוח קולקטיב. ביטוחים אלו בוטלו מיום 31.12.17.
קיבלנו אופציה דרך חברת הביטוח להמשיך את הביטוח הסיעודי בסכום x.
לאחר מספר ימים ראיתי כי חייבו את כרטיס האשראי שלי בסכום הגבוה מx.
פניתי לחברת הביטוח בבקשה להסבר, נאמר לי שיחזרו אליי תוך 3 ימי עסקים עם מענה. אכן חזרו אליי וציינו שהדבר עדיין בבדיקה ויש לשמוע את השיחה שנערכה אם הנציג מטעם.
עוד ביום 28.02.18 אמרתי לנציגה שאני מבקשת לבטל את הפוליסה ולקבל את כספי בחזרה בטענה שזה לא מה שסוכם עמי.
גם היום חזרתי על בקשתי כאמור.
ביקשה עוד מספר ימים לבדוק את הנושא, תחילה סרבתי מאחר ויעברו מגבלת 14 הימים מעת הפקת הפוליסה (20.02.18), לצורך קבלת ההחזר על חוק הגנת הצרכן.
לטענת המוקדנית ניתן לבטל פוליסה עד 60 יום מעת הפקתה, אך מאחר שהפוליסה בתוקף מיום 01.01.18 עברו 60 ימים ולא בטוח שאהיה זכאית לקבל את התשלום שגבו ממני בעת ביטול העיסקה. היא כן יכולה לנסות לבדוק את הנושא.
ואמרה שתחזור אליי מחר עם תשובה.

שאלתי היא: מה החוק אומר לעניין האמור - האם אני זכאית לקבל את כספי בחזרה בהמשך להודעתי כי ביקשתי לבטל את הפוליסה בטענה שזה לא מה שסוכם עימי?
ואלו מבין התאריכים הוא הקובע לעצם ביטול הפוליסה.




פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!
לייעוץ בווטסאפ