קרתה לי סיטואציה בעבודה -
הגיעה לקוחה שקנה ב250 שח.
היא רצתה 200 מזומן ו50 אשראי , בטעות לחצתי מזומן על כל הסכום .(היא הביאה לי רק 200 מזומן)
מה שיצר בקופה חוסר של 50.
קצת נלחצתי מהסיטואציה , חייגתי למנהלת שלי ולא היה מענה . אז פשוט לקחתי מוצר רנדומלי בחנות במחיר תואם וחייבתי אותה באשראי (היא כמובן לא לקחה את המוצר התואם כי זה היה רק לצורך העברת המחיר (ברקוד במחשב)
כשפניתי למנהלת הישירה שלי היא דרשה שאחזיר את הסכום (למרות שבעיקרון לא קיים חוסר פיזי אלא רק ממוחשב . של ה-50₪ מההתחלה)
האם לא ניתן לבטל טעות כזו ואני מחוייבת להחזיר את הסכום? כי המנהלת שלי אמרה בבירור שזה בלתי ניתן לתיקון.