שלום .
אשתי הייתה מועסקת בחברה כלשהיא במשך שנה וחצי .
לפי התלוש שכר הופרשו לה מדי חודש כספים לקרן הפנסיה .
לאחר סיום העסקה ( התפטרות אחרי לידה ) גילתה שהכספים שכביכול הופרשו לה אינם נמצאים בקופה שלה אצל חברת הביטוח .
משיחות רבות שקיימה עם החברת ביטוח , קיבלה תשובות שונות ודרישות להמצאת מסמכים שונים - רובם טפסים שהמעסיק צריך להוציא על מנת שהכספים שלדברם נמצאים ב"קופת מעבר" יועברו לקופה שלה .
המעסיק ( לשעבר) אינו משתף פעולה ולא ממש מעוניין לשוחח עם חברת הביטוח ( יש לציין שמדובר בחברה קטנה של כמה אנשים ) , ונראה כעושה טובה לענות מדי פעם לאשתי . הרו"ח בחברה כלל לא עונה לאשתי .
אשתי מקיימת כל הזמן את השיחות מול החברת ביטוח ודואגת להעביר טפסים . היא עדיין לא קיבלה טופס 161 .
האם זו חובת המעסיק לדאוג שהכספים יועברו אליה ? ובמי ניתן להיעזר לפני שמאיימים על המעסיק בפנייה לעורך דין ?