בן זוגי עבד לפני שנה במקום שהחתים אותו על פוליסת ביטוח חיים *על חשבונו*, עם נציג מהסוכנות שהגיע למקום והחתים אותו על חוזה (אין בידינו את החוזה הזה).
הוא עבד במקום לתקופה קצרה ועזב, והתברר שהתשלומים המשיכו לרדת (106 ₪ על בסיס חודשי).
בדצמבר האחרון הוא שם לב וביקש לבטל את הפוליסה, אלא שאמרו לו לשלוח להם פקס עם בקשה לביטול. באותה שיחה הוא הסביר לנציגה שאין לו פקס ושאל אם אפשר לשלוח מייל עם בקשה לביטול, והם הסכימו.
יש תיעוד מייל מאפריל האחרון שבו הוא מבקש במפורש להפסיק את הפוליסה (וגם טוען שכבר ביקש זאת בדצמבר), אבל מסתבר שמאז הוא עדיין משלם. היום התקשר לברר למה עדיין יורדים לו החיובים, והוסבר לו שלא שלח בקשה לביטול בצירוף חתימה. היום הוא כמובן שלח ובתקווה שהתשלומים יפסיקו לרדת מעכשיו.
השאלה היא האם יש מה לעשות לגבי התשלומים שכבר ירדו, או לפחות אלה שירדו מחודש דצמבר? האם הוא יכול לדרוש לראות את חוזה הפוליסה שחתם עליו? או בכלל לנסות לפתור את הבעיה בכל דרך אחרת?