שלום רב,
אני כלכלנית במקצועי והתקבלתי לעבודה בחברה גדולה כאשר גם בראיון העבודה וגם בחוזה המשרה הוגדרה 50%כלכלנית 50%עוזרת קניין. בפועל, העבודה כולה הסתכמה בעבודת קלדנות של מחירים ומבצעים למערכת.
אחרי חודש פניתי למגייסת ולסמנכלית משאבי אנוש+ לסמנכל הישיר בשאלה מתי אתחיל לבצע את החלק הכלכלי של המשרה ונתקלתי בהתחמקות מכוערת מצד כל הצדדים שהתעלמו ממני לחלוטין. לאחר חודש וחצי של חוסר מענה ועבודה שממש לא תואמת את כישוריי החלטתי להתפטר.
בתקופה בה עבדתי וויתרתי על הזדמנויות תעסוקה בחברות אחרות שיצרו ראיתי קשר אך עניתי להן שלא רלוונטי, התבססתי על כך שיש לי מקור פרנסה קבוע ואף רשמתי את בני בן ה-3 לצהרון וכבר לא ניתן היה לבטל שוב.
בנוסף, חשבת השכר לא עשתה את עבודתה כראוי ואני נאלצת לפתוח קרן פנסיה חדשה (יש לי ביטוח מנהלים מ2001) בגלל שלא דאגה לחתום על מסמכים ולבצע העברת בעלות של הפוליסה למרות שהעברתי לה צילום של מס' הפוליסה שלי.
האם לאור ההתנהלות של החברה יש לי עילה לתבוע אותם?
תודה