בתאריך 25/12/16 התחלתי לעבוד בחברת הדרכה וניהול פרוייקטים. בפרוייקט הטמעת מערכות מידע עד לתאריך 28/1/17.
חשוב לי לציין שבחוזה עבודה שנחתם ביני לבין החברה סוכם שאני אקבל 30₪ לשעה וזמן תקופת המשכורת הוא מה- 20 עד ל- 20 לחודש הבא (כלומר קיבלתי את המשכורת הראשונה עד ל- 20/1 ונישארו עוד 8 ימים שלא שולמו.
כשהפרויקט יסתיים הייתה תקופה של שבועיים בלי עבודה עד שהציעו לי פרוייקט נוסף באותה חברה והתחלתי אותו בתאריך 14/2/17 אך הפעם אם תנאי שכר שונים.
כשהתחלתי לעבוד בפרוייקט השני ביקשתי העתק של החוזה החדש אך לא קיבלתי אותו מעולם.
כשהגיע ה 1/3 (יום המשכורת) גיליתי שלא שילמו לי משכורת אלה רק החזרי נסיעות ע״ס 270 ₪
ונאמר לי שנעשתה טעות
שילמו לי חלק מהכסף ב- 9/3 אך שביקשתי העתק של התלוש אמרו לי שמבחינה חוקית אין אפשרות להוציא תלוש פעמיים בחודש ולכן אי אפשר לקבל תלוש חדש על השכר
בגלל כל הבעיות שכר שהחלו להיות הגעתי להחלטה שאני עוזבת את החברה ולא מעוניינת לעבוד בה יותר
הודעתי על הפסקת עבודתי בע״פ ובכתב .
קיבלתי במייל הודעה שהם קבלו את המכתב על הפסקת עבודתי ושלחו לי מסמכי פרישה רק עד תאריך 28/1 (כמו בסיום הפרוייקט הראשון) למרות שבתוכן המייל רשום שהיום האחרון שלי הוא ב- 13/3/17
שאלתי היא האם הם חייבים לשלם לי על הימים שעבדתי?