פורטל זכויות העובדים צ'אט לייעוץ משפטי בווטסאפ
הוספת תגובה
×
x

ייעוץ אישי בצ'אט בוט המתקדם שלנו
כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - שינוי הגדרת תפקיד ?
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
06/12/2016 15:06
שלום אני עובדת חדשה במשרת רכזת תחום מסויים
לבוס שלי יש מזכירה.
לפני כמה ימים היא פוטרה על ידו,
וכרגע אומר שאינו מעוניין להביא לה מחליפה במהירות. אין קשר בין תפקידי לעבודת המזכירות ואינני מזכירה.
כעת משהגיע הרגע שלה לסיים והיא מסדרת ואורזת הוא אמר לה שלא בפניי שתלמד אותי ותסביר לי דברים חשובים והיכן היא מתייקת והיכן הטלפונים שמורים ועל הדואר ועל הכנת חומר לישיבות.
איך אני גורמת לו להבין שמשרתי אינה משרת מזכירה ולא לשם כך הגעתי, ואין בי כל רצון לסתום לו את החור הזה. אפילו לא באופן זמני כי גם כאשר תבוא מזכירה אינני מתכוונת להעביר לה חפיפות זה אינו תפקיד שלי ואני מסרבת להתמודד בתחום הזה בכל תוקף באופן עקרוני.
איך עושים זאת מבלי לפגום במרקם היחסים ושלא יוצר פיצוץ מכוער?
כי ברור לי שהוא לקח החלטה שכזו כי ראה שיש על מי לסמוך....




פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!
לייעוץ בווטסאפ