לפני כחצי שנה סיימתי את העסקתי במשרד ממשלתי כעובדת מדינה. עבדתי שם תקופה של כשנה וחצי לערך, כאשר הייתי משתכרת במשכורת גלובלית אחת לחודש. סיימתי את העסקתי שם בסוף חודש יוני, כאשר בחודשים יולי, אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר המשכתי לקבל לחשבון הבנק שלי משכורת חודשית.
פניתי להנהלת החשבונות של המקום בו עבדתי, ונאמר לי שם שיבדקו את הנושא ויחזרו אליי עם תשובה.
לא לקחו ממני מס' תעודת זהות לצורך זיהוי או אפילו לא מס' טלפון לחזרה. השיחה הזו התקיימה לפני חודשיים לערך ולצערי נמחקה לי הקלטת השיחה. שאלתי היא עד כמה זמן הם יכולים לדרוש את הכסף בחזרה במידת הצורך?
האם יש מעין חוק התיישנות לדרישתם לקבל את הכסף, או שגם אם לצורך העניין בעוד 5 שנים יפנו אליי בדרישה לקבל את הכסף אהיה מחויבת להחזיר?
חשוב לציין שמאז חודש אוקטובר (החודש בו פניתי אליהם, לאחר מועד כניסת התשלום) לא נכנס לי יותר הכסף.