אני עצמאית (קוסמטיקאית) והעסקתי עובדת שגם היא עצמאית לפי שכר גלובלי וסיכמנו שתוציא לי חשבונית.
סיכמנו שתגיע פעמיים בשבוע 6 שעות כל פעם.
הוגדרו השעות והתפקיד.
בראיון עבודה אמרתי שמדיי פעם אהיה גמישה בשעות ולגבי התפקיד שכלל בין היתר שעווה נלחצה קצת ,הסברתי לה שאין הרבה טיפולי שעווה ויהיה בסדר.
הגיעה 4 פעמים ואחכ החליטה כי לא מתאים לה השעות, הנסיעות ולא מתאים לה שעווה כי נגעלת, למרות שקיבלה במיוחד הדרכה מקיפה על שעווה.
לשאלתי איך היא מודיעה לי על הפסקת עבןדה בזמן כה קצר יומיים לפני , שקבעתי לה כבר טיפולים ועשיתי פירסום מקיף על כניסתה לעסק? אמרה כי סיכמנו על תקופת ניסיון ולא מתאים לה.
אני מרגישה מרומה, אם נגעלת למה השקעתי את זמני על הדרכה אם בכלל לא מעוניינת? אם הנסיעות והשעות לא מתאימות לה למה חיכתה אחרי 4 פעמים?
האם היא זכאית למלוא התשלום בעיקר על תפקיד שהוגדר ואף עברה עליו הדרכה ולא מעוניינת בכלל לעשותו?
תודה