היי לכולם אשמח לעזרה קטנה..
אני סגנית חדשה (לפני יומיים) בסניף ילו - עכשיו לפני שבוע נכנס מנהל חדש אחרי מנהל שדי כשל בתפעול התחנה (בחנות ובדלק)
היום הגיע ביקורת של ההגנה לצרכן ושמה לנו תלונה/קנס (שעדיין לא ידוע) על זה שאין מחירים על כל המוצרים בחנות (רוב החנות עם מחירים) בכל אופן אני לפחות עובדת יומיים מאוד אינטנסיביים על החנות (סידור ופירוק סחורה/ספקים/וניירת) יש אפשרות לערער על הקנס?
הבנתי שיכול להגיע לסכומים של 60,000 ש"ח..
אנחנו רק קיבלנו את התחנה ועדיין לא הצלחנו להשתלט על הכל..