לאחרונה עבדתי למשך תקופה קצרה במשרד באזור המרכז והוגדרתי כעובדת יומית (כך סומן גם בטופס ה-101); כשקיבלתי את תלוש המשכורת ראיתי כי לא קיבלתי תשלום על שעות עבודה נוספות, המעסיק השיב לי כי כיוון שהוגדרתי כעובדת יומית ולא במשרה מלאה לא מגיע לי תשלום על שעות נוספות, הדבר נשמע לי תמוה והזוי ביותר, אחרי חיפוש באינטרנט ראיתי כי הדבר לא נכון ולכל עובד מגיע תשלום על שעות נוספות החישוב פשוט שונה.
אני מעוניינת להשיב באופן ענייני ומקצועי ולדעת בוודאות מהי לשון החוק, מודה מראש לעונים ולעוזרים, שיהיה סופ"ש נפלא