משרד רואה החשבון של החברה שעבדתי בה עשה טעות לאורך כמה חודשים, שינה את אחוז המס השולי במשכורת שלי (כאשר לא עבדתי בעבודה נוספת באותו הזמן) כך שבסך הכל בשנת 2015 שילמתי 1100 שח למס הכנסה שלא לצורך.
כשגילינו את הטעות בדצמבר הם מחקו את זה מהתלושים כך שבטופס 106 שלי לא מופיעה ההורדה. כדי לקבל החזר צריך להגיש דו״ח תיקון למס הכנסה דרך משרד רואה החשבון של החברה - כלומר אין לי יכולת לעשות זאת לבד ואני תלוי בהם לקבלת ההחזר.
טרם חתמתי על טופס הפסקת עבודה מול חברת הביטוח והפנסיה כך שהחברה לא יכולה כרגע למשוך את כספי הפיצויים מתוך הפנסיה שלי.
האם זה חוקי לא לחתום על טופס הפסקת עבודה (ובכך למנוע מהן לקבל חזרה את הכספים שהפקידו לי לפנסיה כפיצויים) עד שעושים את כל הפעולות על מנת להחזיר לי את הכספים שחייבים לי מפאת הטעות של משרד רואה החשבון?