אבי לפני כשנתיים פנה לסוכנות הביטוח של מקום העבודה וביקש הפחתה בדמי הניהול, סוכנות הביטוח נענתה לבקשה והציעה הפחתה של כמעט 50% בדמי הניהול מהדמי הניהול המקסימליים שגבו ממנו, שלחו לו טפסים לחתימה והוא החזיר להם אותם חתומים באותו היום.
מאז עברו שנתיים ועתה גילינו שלא בוצע דבר והמשיכו לגבות ממנו את אותם דמי הניהול המקסימליים 6% ו 0.5% עד היום.
עתה סוכנות הביטוח טוענים שהם פנו למנורה וביקשו להפחית את דמי הניהול אך בפועל מנורה התעלמה מהם ולא ביצעה את השינוי (סוכנות הביטוח שלחה לאבי מייל תיעוד של הבקשה שהם שלחו למנורה בזמנו)
השאלה שלי היא מי אחראי על המחדל ומי צריך לשאת באחריות, הרי מדובר על לא מעט כסף שיכל להיחסך לאבי במשך פרק הזמן הזה.
האם אנחנו היינו אמורים לוודא ביצוע? סוכנות הביטוח או מנורה עצמה?
כמובן שהסוכנות ומנורה מסרבים להחזיר את הפערים של דמי הניהול ומאשימים אחד את השני.
ומה באפשרותי לעשות על מנת לחייב אותם להחזיר את הכסף רטרואקטיבית על השנתיים שחלפו ?