שלום, אני עובדת בשכר גלובלי (נמוך יחסית) השכר מחולק בתלוש המשכורת לשעות בסיס ועל שעות נוספות 1000 ש"ח, בהגדרת התפקיד אני מחוייבת להיות זמינה 24/7 ולהיות משרה מלאה במשרד כאשר בתלוש השכר מצויין 186 שעות/ 22 ימים (עובדת 5 ימים בשבוע). יש לי מספר שאלות...
1. האם הסכום הפעוט של 1000ש"ח עדיין חוקי על זה שאעבוד רצוף סביב השעון? (זמינות טלפונית מלאה+שעות משרד)
2. האם לעובד משרה כזו יש הגדרה ע"פ חוק שעות עבודה ומנוחה, שכן גם כאשר אני במחלה/חופשה אני עדיין זמינה טלפונית
3. האם כאשר מופיע בתלוש שעות/ימים, משמע שמשרה מלאה לחילופין לא מוגדרת ע"פ כמות שעות?
4. אני אם חד הורית ולכן יצא שבכל חודש כמעט מספר הייתי 1-2 ימי מחלה שלי או של ביתי, לאורך מספר חודשים קיזזו לי בימי המחלה אך לא בסכום, לאחר כמה חודשים המנהל החליט לקזז לי כסף בטענה שאני מנצלת את ימי המחלהכדי לפדות כסף (מתועד במייל) אציין שישנם מקבילים לתפקידי שלא קוזז להם כסף אף פעם בגין מחלה. האם זה חוקי והאם קיימת כאן אפליה על עצם היותי חד הורית.