היי, שאלה לגבי פנסיה, חברות ביטוח וכו׳-
ב-6 שנים האחרונות עבדתי ב-4 מקומות עבודה מסודרים (כל מקום עבודה לפחות שנה)
ובכל המקומות הייתי מבוטחת דרך העבודה בחברת ביטוח שונה.. כאילו כל מה שקשור לפנסיה, פיצויים וכו׳
ואף פעם לא בדקתי את הדברים האלה, אף פעם לא התקשרתי לחברות ביטוח ועשיתי סדר, אף פעם לא העברתי דברים מחברת ביטוח אחת לשניה..
לא היה לי כח ועצבים להתעסק עם כל זה
יכול להיות עשיתי טעות? יכול להיות הפסדתי כסף? או שאפסיד בעתיד?
כדאי תמיד לעשות סדר בזה?