בתאריך 31.03 שלחתי מכתב התפטרות לצורך טיפול בילד, המכתב נשלח לחנות (הגיע-יש לי התכתבות עם מנהל החנות) הועבר לנהג ואיך שהוא הלך לאיבוד ולא הגיע להנהלת החשבונות ועקב כך לא קבלתי פיצויים ב-10.04.
ב-26.04 שלחתי שוב את המכתב (גם במייל וגם בפקס) ווידאתי טלפונית שאכן המכתב הגיע מול הנהלת החשבונות . היום אני בודקת את חשבון הבנק בציפייה לראות את כספי הפיצויים ולתדהמתי אני רואה סכום קטן על הבראה וימי חופשה.
בבירור מול הנהלת החשבונות נאמר לי שהכסף לא מגיע מהם ושזה ייקח זמן, בלי לדעת כמה זמן...
אשמח לדעת מה אומר החוק במקרה כזה, הרי זו לא אשמתי שקרתה טעות אנוש (שאני יכולה להבין) והאיחור בקבלת כספי הפיצויים כבר הופך למשמעותי ביותר...