החברה עובדת בחברה סלולרית , עשתה עסקה ללקוח שככל הנראה ביקש לחסום שירות שיחות לחו"ל , בתום לב היא לא חסמה את השירות ובסוף החודש הגיעה חשבונית על סף 7000 שח .
הלקוח חייג זועם לחברה והחברה בתמורה מאיימת לפטר , לגבות ממנה קנס ולא לשלם פיצויים
עוד אוסיף שהחברה גם ככה לא מעוניינת להמשיך לעבוד שם אך פוחד שיפטרו אותה כדין מפוטר ( כך שלא תהיה זכאית לחתום בלשכה ) ולגבות ממנה קנס פיצויים , מה הדין בנושא זה והאם יש חובת הוכחה במקרה של תום לב