התחלתי עבודה חדשה לפני כחודשיים והתלוש אותו אני מקבלת שונה מאוד ממה שקיבלתי שנים וחשוב לי לדעת אם יש לכך משמעות בעייתית בעתיד עבורי:
1. סגרנו על
שכר נטו מסויים ובפועל הסכום בתלוש מחולק לסעיפים :
משכורת, אחזקת
רכב (למרות שאני נוסעת בשלי ונרשם בו סכום גבוה של כ 1800ש) ותוספת ניהול. האם במצב של
פיטורין ופיצויים זה יפגע בסכום המחושב? או הכל יילקח בחשבון? והאם במצב של דמי
אבטלה תהיה בעיה או שכל הסעיפים נלקחים בחשבון כי מופיע סה"כ הכל בברוטו??
2. אני מכירה שבתלוש מופיע הסכום ברוטו של השכר המלא ואם היו חיסורים אז זה מופיע כשורת מינוס שמתקזזת עם הכל. כאן , אני מקבלת
תלוש שמיד לצד התשלום מופיע כמות (לדוג 85) שהוסבר לי שזה האחוז שעבדתי באותו החודש , לצידו תעריף של כל רכיב שציינתי קודם (ואם מחברים את כל התעריפים זה נותן תוצאה של הנטו המלא שסוכם), ליד זה גילום ואז התשלום. כלומר לא מופיעה שורה של חוסר/איחור וכ' וזה כאילו בא לידי ביטוי באחוזי
משרה של אותו חודש בעמודת "כמות".
אגב- בנתונים נוספים שיש בתלוש, שעות העדרות מופיע 0... פשוט רושמים לי הורדה בראשי בלי לציין בגין מה (למרות שאני מבינה ויודעת שהיה חוסר). האם תקין או האופן שזה כתוב יכול להוות בעיה כלשהי במצבים של פיטורין/דמי אבטלה?