פורטל זכויות העובדים צ'אט לייעוץ משפטי בווטסאפ
שאלה בנושא חל״ת של שנה - עורכי דין מובילים עונים לשאלות הגולשים בענייני עבודה...
חל״ת של שנה - פורום זכויות העובד ודיני עבודה
×
x

ייעוץ אישי בצ'אט בוט המתקדם שלנו
כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
28/06/2026 18:12
יצאתי לחל״ת באוגוסט שנה שעברה
אמורה לחזור בעוד חודש וחצי לעבוד
ולפני שלושה חודשיים התחילו לי כאבים ובעיות בכתף וביד
האם אני יכולה לגשת למעסיק ולבקש שימלא לי את הטופס לרופא תעסוקה? למרות שלא היייתי שנה בעבודה?




האמור בעמוד זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי.
ההסתמכות על המידע באתר באחריות המשתמש בלבד!

 

מחשבונים לשימוש חופשי:

מחשבון דמי מילואים   מחשבון דמי לידה   מחשבון דמי אבטלה 
  מחשבון דמי הבראה
   מחשבון הלנת שכר   מחשבון פיצויי פיטורין


לאחרונה פורסמה בפורטל זכויות העובדים סקירה מקצועית בנושא:

הכרה בשעות נוספות שהעובד עבד ללא אישור המעסיק

הפורום
הגדול בישראל לדיני עבודה וזכויות עובדים מנוהל על ידי
משרדו של עורך הדין דורון לוין

 

ניתן לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מהיר ויעיל באמצעות הצ'ט בוט של פורטל זכויות העובדים

שאלה בנושא: חל״ת של שנה - פורום זכויות העובד ודיני עבודה
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!
לייעוץ בווטסאפ