פורטל זכויות העובדים צ'אט לייעוץ משפטי בווטסאפ
הוספת תגובה
×
x

ייעוץ אישי בצ'אט בוט המתקדם שלנו
כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - חל״ת של שנה
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
28/06/2026 18:12
יצאתי לחל״ת באוגוסט שנה שעברה
אמורה לחזור בעוד חודש וחצי לעבוד
ולפני שלושה חודשיים התחילו לי כאבים ובעיות בכתף וביד
האם אני יכולה לגשת למעסיק ולבקש שימלא לי את הטופס לרופא תעסוקה? למרות שלא היייתי שנה בעבודה?




פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!
לייעוץ בווטסאפ