{if 0} {/if}

שאלה בנושא שאלה בנושא פיטורים - עורכי דין מובילים עונים לשאלות הגולשים בענייני עבודה...
שאלה בנושא פיטורים - פורום זכויות העובד ודיני עבודה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
12/03/2019 23:36
אני שוקלת להגיש תביעה נגד המעסיק הקודם שלי ממספר סיבות ורציתי לדעת האם לדעתכם יש עילה למען הסדר הטוב, עבדתי כמנהלת מכירות שטח מ- 01-09/2018:
1. כאשר ערכנו את החוזה לפני תחילת העבודה, ביססנו את היעדי מכירה החודשיים לפי יעדים בשנה קודמת לפי 84K מכירה חודשי, אחרי מספר חודשים שראיתי שאני לא עוברת את היעד הראשוני נכנסתי לבדוק עצמאית את הדוחות של שנה שעברה וגיליתי שהמכירות עמדו על 60K ממוצע חודשי.
2. פניתי לבעלים בבקשה לבדיקה ותיקון המשכורת אבל הוא התעקש שהוא לא ישנה כי זה מה שסגרנו מראש, לכן הודעתי לו שאני רוצה לעזוב, ואז הוא הפעיל סעיף בחוזה שלנו שאומר לפי החגים מתן הודעה מוקדמת היא חודשיים לפחות, הודעתי לו ביולי והתבקשתי להישאר לפחות עד ספטמבר, לא עשיתי בעיות אבל הסכמתי לעזוב באוקטובר כי ידעתי שבחודש החגים תהיה לי בעיה למצוא עבודה אחרת .
3. הוא בכל פעם הזיז את תאריך העזיבה שלי כרצונו אבל אני חייבת לציין שזרמתי עם זה כי רציתי להיות בסדר, ולסגור את התקופה הכי יפה שאפשר.
4. מרגע ההודעה התחלתי להרגיש שהוא מתנקל לי במספר דרכים, הוא היה צריך להעביר כספי פנסיה לפי החוק רטרואקטיבי לאחר חצי שנה אבל הוא לא שילם ולא פתח לי קופה מסודרת, למרות שהוא החתים אותי על יפוי כוח לרו"ח שלו שיסדר את זה , אפילו שלחתי לו פרטים על קופה סגורה שיש לי במנורה .
5. במקביל לצערי קרו 2 תאונות קטנות בזמנים שונים בפגוש הקדמי, אחת באשמתי ואחת שלא, זו שלא באשמתי שילמה 800 ש"ח לתיקון האוטו אבל למרות שהוא קיבל כסף לתיקון במשכורת האחרונה הוא קיזז לי 2000 ש"ח על התיקון אף על פי שהוא כבר קיבל תשלום ולא הפעיל את הביטוח, למרות שביקשתי ממנו לעשות זאת, כשפניתי אליו בבקשה לקבלה של התיקון הוא שלח לי רק העתק של הצעת מחיר כחודשיים אחרי שהאוטו כבר תוקן ולא היה מוכן להעביר לי העתק של פירוט הנזק או התשלום
6. הוא הפלה אותי מול עובדים אחרים ביחס והתנהג בזלזול ממושך לכל פניה שלי.
7. הוא לא שילם לי בונוסים של אוגוסט ספטמבר בטענה שהוא משלם רק אחרי שנעשית גביה, אבל היה ברור שאני לא ממשיכה והיה עליו לסגור את החלק הזה איתי, חמישה חודשים אחרי שעזבתי קיבלתי ממנו הודעה שאני לא זכאית לבונוסים כי היו הרבה החזרות ולא טיפלו בקו כמו שצריך למרות שהשארתי דוחות, הסברים ופירוט מלא בכל הקשור לעבודה, גם העמדתי את עצמי לרשותם במידה ויהיו שאלות בעתיד .
8. היו לי דוחות שקיבלתי ואת חלקם שילמתי, רציתי לשלם גם את האחרים, אבל אחרי שראיתי שהוא מוריד לי כספים ולא עומד בהתחייבויות שלו כלפיי החלטתי לא לשלם , לא קיבלתי ממנו משכורת בחודש ספטבמר הוא הוריד את התיקון רכב, תשלום פנסיה החלק שלי אחורה תשעה חודשים ודוחות .

אם קראתם עד לפה תודה רבה ואני אשמח לדעתכם או עצתכם המקצועית .




האמור בעמוד זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי.
ההסתמכות על המידע באתר באחריות המשתמש בלבד!

 

מחשבונים לשימוש חופשי:

מחשבון דמי מילואים   מחשבון דמי לידה   מחשבון דמי אבטלה 
  מחשבון דמי הבראה
   מחשבון הלנת שכר   מחשבון פיצויי פיטורין


לאחרונה פורסמה בפורטל זכויות העובדים סקירה מקצועית בנושא:

הכרה בשעות נוספות שהעובד עבד ללא אישור המעסיק

הפורום
הגדול בישראל לדיני עבודה וזכויות עובדים מנוהל על ידי
משרדו של עורך הדין דורון לוין

 

ניתן לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מהיר ויעיל באמצעות הצ'ט בוט של פורטל זכויות העובדים

שאלה בנושא: שאלה בנושא פיטורים - פורום זכויות העובד ודיני עבודה
פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!