מחפש
עורך דין לענייני עבודה להתייעצות בהקשר לפגיעה בתנאי החזרה לעבודה לאחר חופשת
לידה.
שבועיים לפני חזרה מחופשת לידה קיבלה אשתי טלפון מהמנהל של שמודיע לה שהמשרד של החברה (חברת בת של חברה גדולה מאד בתחום הפיננסים) שבה היא עובדת ייסגר
בנתניה ויועבר למגדלי עזריאלי ותיבלע בתוך החברה הגדולה.
מסגרת שעות העבודה עליהן אשתי הסכימה עם המנהלים שלה (שכבר לא נמצאים במשרד) היו 07:00 - 16:00 על מנת שתוכל להספיק להוציא את הילדים מהגן עד השעה 16:15 / 16:30.
שבוע לאחר ההודעה המדוברת נפגשה אישתי עם המנהל הנוכחי שלה וביקשה הבהרות בעניין שעות העבודה ואיך המנהל מצפה לספק לה את התנאים הקודמים בהם היא הספיקה להגיע עד השעה 16:15 / 16:30 להוציא ת הילדים מהגן ואמר שכרגע איןלו תשובה. דבר חשוב נוסף שנאמר בשיחה היה שהוא מאד מעריך את העבודה שלה ושהוא לא רוצה שתעזוב ושאשתי תהיה סבלנית ושהוא רוצה לתת לה אחריות נוספת ולהרחיב את התפקיד שלה (מנהלת משרד ויומנים של 4 שותפי המשרד הנוכחי).
שבוע נוסף לאחר מכן (היום) מקבלת אשתי טלפון נוסף שבו מודיע המנהל וקוע עובדה שאשתי תחדול מלעשות את מה שעשתה עד לצאתה לחופשת לידה ותחדול מלנהל את 4 היומנים עליהם הייתה אחראית לפני שיצאה לחופת לידה ותחל לנהל את יומנו של עובד אחר בחברה הגדולה (לא שותף או משהו בסגנון הזה) ושהבחורה שהחליפה אותה תיקח את כל האחריותעל מה שאשתי עשתה לפני צאתה לחופשת לידה.
לסיכום מספר שאלות:
1. האם המעבר הנכפפה הוא בגדר הרעת תנאם?
2. האם שינוי אופי התפקיד הוא בגדר
הרעת תנאים?
3. האם השנוי בשעות העבודה כתוצאה מהמעבר הוא בגדר הרעת תנאים?
תודה רבה מראש לעונים!