{if 0} {/if}

שאלה בנושא אזהרת פירמידה - למחפשי עבודה מהבית - עורכי דין מובילים עונים לשאלות הגולשים בענייני עבודה...
אזהרת פירמידה - למחפשי עבודה מהבית - פורום זכויות העובד ודיני עבודה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
19/11/2017 10:05
מחפשים עבודה מהבית? היזהרו מהפירמידה שכמעט הפילה גם אותי...

לפני כמה ימים ראיתי מודעה בפייס "רוצים לעבוד מהבית בין 2-3 שעות ביום ולהרוויח עד 4 אלף ש"ח "?אמרתי סבבה,אני עצמאית ,יש לפעמים פה ושם שעות מתות והשארתי פרטים.
חזרו אלי אחרי שעה!מורן??? היי זו xxx רציתי להזמין אותך לכנס שיווק רשתי,את משתמשת בפייסבוק אינסטגרם? עניתי שכן,אבל מה השם של החברה? יש לך קצת פרטים לתת לי? ענתה שאני אגיע ואראה הכל לבד,זו סה"כ הרצאה של שעה וחצי,יאאלה סבבה,נזרום.
כשהגעתי למקום חיכה בכניסה בחור חרדי "זה לכנס נכטן? זה בקומה 2 מהר מהר שלא תיאחרו כי לא תיכנסו,תראו להם גם sms כי זה הזיהוי שלכם, ואני בראש שלי ? איזה זיהוי...כולה כנס ,אני נכנסת וקולטת 8 פקידות (!!) עם חליפות וכאילו מישהו תפר להם חיוך לפנים בכח "היי,תראי לי את הsms, מראה לה,ואחר כבוד מורשת להיכנס לכנס,אני נכנסת ורואה 200 איש,מכל רזי האוכלוסיה,חרדים,ערבים,חברה צעירים אתיופים,רוסים,אנשים מבוגרים ולא מבינה איך כולם יחד הולכים לשווק באנטרנט,בכל לאורך כל באולם עומדים חברה צעירים עם עניבות וחליפות וכולם ללא יוצא מין הכלל מחזיקים ביד בקבוק שקוף עם נוזל וורוד בפנים,י אאלה מתחילה ההרצאה,עומדת מולי בחורה בת 24,אמרת שנחתה אתמול מבנגקוק,שהיא ממוקמת מס 18 בחברה (מוזר,הייתי שכירה ובחיים לא מיקמו אותי עם מס יחד עם החברים שלי במשרד) פה קצת חשדתי, היא מספרת שיש לה 4 מוקדים בעולם והיא מרוויחה טונות של כסף מאז שהיא בחברה, מראה לנו כל מיני מחקרים,הרובוטים מגיעים!! הילדים שלנו יהיו מובטלים!

סוף ההרצאה, היא אומרת, אנחנו לא יכולים לעבוד עם כולם רק עם הרציניים, יש מפגש שני, אבל הוא עולה 60 שח, אנחנו מבקשים שתשלמו כדי לראות את הרצינות, כמובן! אמרתי יאאלה, מקסימום ניפול ב60 שח, חזרתי לבית גיגלתי קצת על החברה, מה שהם לא מספרים שמדובר בפירמידה!

שבמפגש השני אחרי שעברת שטיפת מח על המוצרים שהם משווקים (המשקה הוורוד שכולם אחזו בו בכנס הראשון) שלפי הדברים שלהם הוא על גבול לרפא סרטן, שהם מביאים לשם "לקוחות מרוצים" שעושים לך הצגה של אוהדים ומחיאות כפיים מעושות ואז במפגש השלישי! אומרים לך שאתה צריך לשלם בין 1000-4000 אלף שח כדי לקבל יוזר ולמכור מהאתר וכדאי לך את של הארבע אלף כי שם אתה מגיע ליותר אנשים, בסופו של דבר "ההתעשרות" שלך תגיע מכך שתצרף אנשים לארגון, כי אז אתה מרוויח ממה שהם מוכרים וככל שייצטרפו יותר לארגון כך תרוויח על חשבונם יותר מה שאומר שאתה מפיל עוד ועוד אנשים והאמת שמצאתי כמה סוכנים חלאות אצלי בחברים והעפתי אותם די מהר.

אז בפעם הבאה שאתם רואים "עבודה מהבית עם אפס השקעה והרבה כסף" אל תיכנסו לזה מלכתחילה, כי לי היה את השכל להבין שמדובר בפרמידה, לאחרים לא.

***אני יודעת שיש כאן סוכנים שלהם כי הם פשוט נמצאים בכל מקום!
19/11/2017 12:23
שלום מורן

אכן חשוב לפרסם מקרים כאלה שכן יש לו מעט בעלי עניין שמנסים לפתות מחפשי עבודה לכל מיני קומבינות שונות ומשונות, שמתבררות מהר מאד כהונאה בסגנון פירדמיה או כל מיני שיטות "קסם" אחרות.

בהצלחה




האמור בעמוד זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי.
ההסתמכות על המידע באתר באחריות המשתמש בלבד!

 

מחשבונים לשימוש חופשי:

מחשבון דמי מילואים   מחשבון דמי לידה   מחשבון דמי אבטלה 
  מחשבון דמי הבראה
   מחשבון הלנת שכר   מחשבון פיצויי פיטורין


לאחרונה פורסמה בפורטל זכויות העובדים סקירה מקצועית בנושא:

הכרה בשעות נוספות שהעובד עבד ללא אישור המעסיק

הפורום
הגדול בישראל לדיני עבודה וזכויות עובדים מנוהל על ידי
משרדו של עורך הדין דורון לוין

 

ניתן לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מהיר ויעיל באמצעות הצ'ט בוט של פורטל זכויות העובדים

שאלה בנושא: אזהרת פירמידה - למחפשי עבודה מהבית - פורום זכויות העובד ודיני עבודה
פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!