1. הנני סטודנטית שהייתה מועסקת דרך אוניברסיטת בן גוריון בתפקיד מנהלתי במשך שנתיים. התפקיד היה לפי שעות והייתי עובדת 2-8 שעות בשבוע. בתקופת בחינות התחשבו בי ולא הגעתי לעבודה כלל. בכלל שעות העבודה היו לא יציבות ותליות בזמן הפנוי שלי בין שיעורים וכד'.
באוקטובר 2012 החל פרויקט הגמר שלי כסטונטית ולאור המאמצים הרבים לא יכולתי להגיע לעבודה. לאחר מספר שבועות קיבלתי מכתב בו היה כתוב: "בהמשך להודעת הממונה עליך מיום 22.11.2012 קיבלנו את התפטרותך מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, בתוקף מ 23.9.2012" לא הגשתי מכתב התפטרות כלל !
אומנם לא הגעתי לעבודה בגלל אילוצים קודמים (מבחינתי לימודים קודמים לכל והמעסיקה שלי ידעה זאת, כפי שהבינה את שאיני עובדת במהלך בחינות). האם מותר מבחינת החוק לטעון כי התפטרתי למרות שפוטרתי? מה לגבי זכויותי בנידון?
2. שאלה שניה בנוגע לאותה משרה. במהלך עבודתי קיבלתי מכתב לגבי פנסיה. בו נטען כי החוק מחייב מעביד להקים קרן פנסיה לעובד ולכן במידה ולא אבקש אחרת יוקם לי קרן פנסיה דרך חברה מסויימת שהאוניברסיטה בחרה. לאחר 'פיטורי' בדקתי וגילתי שהדבר לא בוצע כלל . להזכיר עבדתי באוניברסיטה במשך למעלה משנתיים. מה ניתן לעשות? אשמח לתשובתכם