אני עובדת בשירות לקוחות פרונטלי כשנה. במהלך השנה התרענו בפני המעסיק (אני ועובדות נוספות) על סביבת העבודה הפרוצה ולא נעשה דבר. אתמול חוויתי תקיפה מילולית אלימה ביותר מצד לקוח, כאשר הפחד היה שמא ישלח ידו אלי.
מהן זכויותיי כעובדת, כאשר איננו מרגישים כי מקום העבודה מאפשר לנו מרחב מוגן? איךל אני יכולה להגן על עצמי ומה רמת המחוייבות של המעסיק במקרים כאלה - להגנה על עובדות ועובדים הנמצאים במגע ישיר מול לקוחות, כשלעיתים הלקוחות נוקטים באלימות מילולית על סף אלימות פיזית?