הועסקתי במשך שנה וחצי בחברה ממשלתית דרך קבלן.
אותו קבלן התנהל בצורה הבאה:
לא שילם משכורות בזמן (לא כל חודש אבל בכמה מקרים שונים התשלום בוצע אף ב15+13 לחודש).
לא נהג להעביר לנו את תלושי השכר בזמן ואם בכלל.
פגע בנו בכל דרך מבחינת תשלומי ימי חופשה,
לדוגמה במקום לשלם יום חופשה 8.5 שעות הוא שילם רק 6.
בחודשים הראשונים הוא לא שילם עבור שעות נוספות (ואחרי שבדקתי אותו ופניתי אליו הוא "אישר" את התשלום).
לאחרונה עקב סיום העסקה גיליתי שלמרות שכל חודש ירד לי סכום להפקדת הפנסיה הכספים בפועללא הופקדו במלואם. מאז סיום העסקה בתאריך 30.4.13 אני פונה אליו בנושא וללא שינוי.
האם ניתן/כדאי/מומלץ לתבוע אותו בגין התנהלויות אלה?