פורטל זכויות העובדים צ'אט לייעוץ משפטי בווטסאפ
הוספת תגובה
×
x

ייעוץ אישי בצ'אט בוט המתקדם שלנו
כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - ימי מחלה
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
26/06/2026 00:01
שלום
אם אדם חלה ביום שישי [או בשבת] עד למשל יום רביעי, ממתי מתחילם לספור את הימי מחלה מיום שישי שזה אומר שבראשון הוא כבר ביום השלישי למחלתו תשלום המעסיק הוא 50% וביום שני זה יהיה כבר100% או מתחילם לספור את ימי המחלה רק ביום ראשון?
תודה רבה




פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!
לייעוץ בווטסאפ