פורטל זכויות העובדים צ'אט לייעוץ משפטי בווטסאפ
הוספת תגובה
×
x

ייעוץ אישי בצ'אט בוט המתקדם שלנו
כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - הוספת תפקיד של משרה מלאה למשרה שלי - האם ניתן?
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
02/11/2012 08:18
שלום רב, הנני משמשת 11 שנים בתפקיד מזכירת יו"ר החברה (אין לי חוזה עבודה רשום וגם לא מסמך של תנאי עבודה בכתב) כמזכירה אישית שלו. מזכירת מנכ"ל החברה- תפקיד של משרה מלאה פוטרה (עקב צמצומים בחברה ,לטענתו...) והבוס החליט באופן חד צדדי וללא הסכמתי שאני אמלא בנוסף גם את תפקיד מזכירת מנכ"ל החברה, למרות שהבעתי את התנגדותי נחרצות בשיחות בע"פ, אך הוא לא מקבל זאת ומעמיד זאת כעובדה שעלי למלא את 2 התפקידים. לציין שאין פגיעה בשכר אבל גם אין תגמול נוסף בגין הוספת התפקיד. בנוסף, אציין שלאורך כל 11 השנים תמיד היתה למנכ"ל החברה מזכירה אישית משלה ולכל אחת מאיתנו יש את תחומי האחריות והעבודה שלה, אנו יושבות בלשכת הנהלה וכאשר מישהי מחסירה אנו מגבות אחת את השנייה. בעצם נוצר מצב שאני נשארת לבד בלשכת הנהלה עם 2 תפקידים. האם זכותו לעשות זאת כך באופן חד צדדי וללא הסכמתי שנאמרה לו בע"פ נחרצות? (ברור פה שזהו ניצול) והאם מדובר פה בהרעת תנאים אשר בגינה ניתן להתפטר ולקבל פיצויים? אבקש את תשובתכם בהקדם, תודה. רונה




פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!
לייעוץ בווטסאפ