אני מעסיקה בבייתי מטפלת 4 ימים בשבוע,
אנחנו מסיימות את ההעסקה השבוע לאחר 8 חודשים, כפי שתוכנן מראש.
שאלותיי:
1. אני יודעת שצריך להפקיד עבורה חודשיים לקרן פנסיה. היא העבירה לה מסמכים לפיהם קיימת לה קרן פעילה ולכן ההפקדה צריכה להיות רטרואקטיבית על כל 8 החודשים. ביקשתי ממנה טפסים שיוכיחו זאת- מסתבר שהפקידה דרך העבודה הקודמת עד 6/11 ואז 5 חודשים לא הפקידה ומ-11/11הפקידה 150 ש"ח מינימום לשימור הזכויות. האם זה נחשב עפ"י החוק?
2. האם אני מחוייבת להפריש לה גם את החלק של הפיצויים על כל התקופה למרות שאינה זכאית לפיצויים? ואם כן, האם אני יכולה לקבל אותם חזרה אח"כ?
3. גיליתי כי שילמתי לה שכר מלא על 7 ימי מחלה בודדים שלקחה במהלך השנה ועפ"י החוק לא הייתי מחוייבת לכך. האם מותר לי לקזז אותם בסיום ההעסקה? ואם כן, איך אני מחשבת את הסכום?