שלום רב, עבדתי במשרד עורכי דין במשך כשנה וארבעה חודשים. בחודשיים וחצי האחרונים לא הייתה ביכולתו של המעסיק לשלם שכר. וכן התברר לי בטרם עזיבתי את המשרד- כי המעסיק לא הפריש לקרן הפנסיה והפיצויים את חלקו כנדרש. וכעת המצב שנוצר הינו כי בחברת הביטוח קיימת יתרת חובה ולכן לא ניתן למשוך את כספי הפיצויים. שאלתי הינה ראשית, מהי הדרך הנכונה לפיה עליי לנהוג לתבוע את המעסיק- לקבלת השכר והפיצויים- וזאת כאשר ידוע לי כי אין לו כל יכולת תשלום, אין נכסים, חשבונותיו מוגבלים ואין מהיכן להיפרע. (המדובר במעסיק- עו"ד- עוסק מורשה) שנית- האם לחברת הביטוח הייתה חובה ליידע אותי כעובד על כך שהסכומים הללו אינם מופרשים בפועל, ואז היה באפשרותי למזער את הנזקים - אם הייתי מודעת לכך בזמן. שכן כעת החוב שהצטבר הינו כ- 18,000 ש"ח ולו היו מודיעים לי בזמן, יכולתי לעצור זאת, ולמזער הנזקים. האם אני יכולה לתבוע את המעסיק וגם את חברת הביטוח? ומהי הדרך העדיפה? תשובתכם אודה.